Monday, May 30, 2011

Woi kau...!!!

Aku : Wooiii kaw...!!!
kaw mmg nyusahkan hidop aku twu tak...??
aku da lame sabo...!!!

kang aku pijak pale kaw...!!!
walaupun kaw ta de kepale...
bdn da r leper...
adeh..,,, dia nie kang ade yg na kena pijak nan aku....


Omwok : woi...!!! kw patut berterima kasih at aku,,,
pasal aku larh kaw jadi pandai tawuk...!!!
kalau aku ta penah wujud dlm hidop kaw..,,
ta mungkin kaw pandai cm skrg nieyh...!!!
kaw kena ingat,, kalau aku ta de...,,,
kaw takkan dpt 5A larm time UPSR tuh...

adeh....
kalau kowg na tawu,,,
aku mimpi bende alah nie lar...
adooyyaaii...!!!
ape giler punye mimpi...
ahaha~    

haha...
semalam hari ahad,,
hari nie hari isnin,,,
esok hari selasa,,,
lusa hari khamis,,,
tulat hari jumaat....

adeh,,,
kejap nye mase berlalu....
da nak masok bulan Jun da,,,
kejap banget siyh...!!!
udah...!! enggak mahu dipikirin sih...

cerita pasal mimpi,,,
nape aku asyik 'ter'mimpi orang yg same jer..??
aku pelik sgt2 nieyh...
ape maksudnye ek..??
setiap hari asyik mimpi org tuh jer..!!
cm da tade owg len yg wujud at dunia nieyh...
haha...

tapi ta kesah lar...,, mimpi je kan..
mainan tido...
ahaha~

okeyh lar aku harus meninggalkan keyboard
kesaygan aku nieh buat beberapa jam....
ahaha

selamat tinggal kawan blogger...!!!
*skema punye ayat...

Mood :: Tak semangat nak cuti

No comments:

Post a Comment