Sunday, May 29, 2011

Rindu sama kamu...!!!

Assalamualaikum,,,
erm... apa kabar...???
hahaha~
skema siot...!!!
okeyh..,, apa mawu cerita..???
aaaaaaaa.....


okey,, baru2 nie aku pegi segamat nan hasif,,
haha... 
gi makan angin..
adeh... 
sebnarnya pegi pertandingan saintis muda nan hasif n
ckgu hafizi... ahaha~
okey,,
smpai je at segamat ktowg gi tmpt penginapan at SM Teknik Segamat..
skola burok,, dorm pown burok larh...
ahaha~
dok 3 owg je dlm 1 dorm..
adoyai..!! boring sungguh...
haha...


malam tuh sumpa bosan giler...!!!
aku ta mampu mghadapi kebosanan ini,,,
pastu ckgu hafizi yg baik tuh bagi pinjam laptop...
haha~
hilang lar bosan sikit...


esoknya,,
gi SMK SERI KENANGAN, ktowg lwn at situ...
ahaha~
boring2...
peserta at situ semua boring2 twuk..!!!
diam jek...
aku rase aku yg paling kecoh at situ....
haha....


da dapat keputusan,,
blek larh..!! ape lagik...
pukul 4 bawu smpai rumah... penat giler...
mase hari jumaat tuh,, org sebok menanya,,
haha...
aku pown jawab je lar,,,
da ta rezeki,, na buat cm ne...


Hasif ta dtg pulak mase tuh....
pandai dia yek...
aku penat jugak kawan..!!!
tapi aku dtg jugak sekolah..!!!


Okeyh.. cukop lar tuh...
tata...!!!


Mood :: Rindu seseorang

No comments:

Post a Comment