Tuesday, May 31, 2011

Aku tengok Nur Kasih larh...!!!

Assalamualaikum..!!

Ehehe~ 
terbeso pulak
Selamat sejahtera semua...!!!

ptg tadi,, aku terpakse mengorbankan mase tido aku yg paling berharga untuk menemani umi aku tengok Nur Kasih...
ahaha~
adeh...

aduyai,, ayu sungguh...,,
aku ikot sebab nak tengok Tiz Zaqyah jek...  haha...
okeyh... cite nie okeyh lar...
best la jugak...
tapi kebanyakan yg aku nmpak at panggung tadi byk makcik-
makcik je... budak2 ikot sbb terpakse...
haha..

adeh semua bwk tisu byk... tengok sikit nanges..
tengok sikit nanges  .... aku ta paham betol lar...
cite je kot... tu pown na nanges ker..???
haha...

aku releks je... cm na tido pown ade..
boring betol tadi...
tapi cerite nie mmg sedih pown...
agak tersentuh la hati ini...
ahaha~
Cerita nie membuktikan cinta mmg mulia,,
ianya menjadi lebih mulia apabila kita sandarkan cinta kita kepada tuhan...
waaa.....

apa-apa pown...,, aku mmg minat giler nan tiz zaqyah...!!!
hehe...


okeyh lar..!!!
tata...!!!

Mood :: Happy gile hari nieyh...!!!

1 comment: