Thursday, May 5, 2011

Gembiranya rasa...!!!

Muuuuaaaaahhhh !!!
ape seyyyhh kaw nie afie..!!!
waaa...!!! aku da boleh merepek lar..!!!
so now i think  i'm back to normal...!!!

hari rasa cm nak senyum je setiap masa 
walaupun
 tade lar apa2 perkara yg boleh aku banggakan,,
cuma hari nie aku dah boleh lari, melompat, menyepak cam sebelom nie..!!!
kaki aku da baik..!!!
ahaha~

2,3 minggu nie aku terlalu senyap dan sering berperangai pelik..!!
asyik mengelamun, termenung, menangis dan macam2 lagi lar yg aku ta penah buat sebelom nie...!!!

tapi hari nie..!!!
aku da balik kepada diri aku yg asal yg selalu ceria...
ahaha~

orang kata aku nieh jiwang...
well aku mmg jiwang..!!
lantak lar owg na ckp ape...
haha~


haha..!!
okeyh...!!! 
tata...!!!
assalamualaikum...!!!

Mood :: happy...!!!!


No comments:

Post a Comment