Saturday, May 21, 2011

Qiamulail oh Qiamulail

Assalamulaikum...!!
haha... okeyh...
sehat semua...??
bagus.... 

okeyh lar...
berdasarkan tajuk diatas yer...,,
ceritanya bermulaa apabila,,, aku dtg ke sekolah pukul 4.35 ptg sedangkan 
pendaftaran bermula pada pukul 5...
ini gara-gara kwn aku yg bernama fahmi memaksa aku dtg awal utk menemani dirinya yg berseorangan itu...
fuuhhh....
awal giler dowk aku dtg....
huhu...

okeyh...
pas da pendaftaran,,, ustaz panggil utk taklimat 
spnjg program,,,
apabila dinyatakan 'nset bagi kat cikgu, esok sy pulang'
hatiku terpakse merelakan sebahagian drpd nyawaku itu pergi drpd diriku...
huhu....
okeyh malam tuh solat maghrib,,
soleh imam,afifi bilal...
pastu kuliah maghrib,,,
pastu solat isyak,, aku imam,, adam bilal....

okeyh pas solat ape sume tuh,,,ktowg ade kerja berkumpulan....
aku telah ditakdirkan utk berkumpulan dgn Fahmi,
afifi,alif aiman, khalil n ameer...
ckgu yg tolong kitowg ustazah maizahanim n ustazah fatimah...
tajuk yg kumpulan kitowg dpt ialah: 
bagaimana mengatasi perasaan malu untuk berubah....
okeyh,, setelah memerah otak selama
30 minit membincangkan tajuk ini,
kami pun membentangkannya dihadapan semua rakan2...
okeyh,, 
aku sebagai ketua,, kena lar byk cakap...
fuuuhh.... 
apake malang nasib aku kena jadi ketua....
ckp cm ala-ala ustaz gitu...
haha~

pas da abes sesi pembentangan lebih kurang pukul 10.45,,
ktowg diberi makan "KEBAB"...
Ahaha~ sebenarnya roti john jep...

abes semua,,
siap na gi tido....
pukul 12 da tutop lampu,, tapi apakan daya....
mulot owg kite ta boleh tutop...!!! 
jadi aku ta boleh tido..
lalu aku memakse segala kudrat yg ade untuk tido..
akhirnya aku berjaya,,, walaupun ta lena... 
tapi cukop lar...

Qiamulail pown mula...
mase solat sunat tasbih,,
aku rase aku lar owg paling awal berdiri....
fuuhhh.. da ngantok sgt agaknya....
haha...
pas solat subuh ade tazkirah smpai lar pukol 6.45...
ade lar senaman ckit...
pastu sarapan and then balik.....

ahaha~
okeyh... ade lagi citer,,, entry lagi 1 aku cerita....

Mood :: happy + ngantok.... 

No comments:

Post a Comment