Sunday, May 15, 2011

TAMAT SUDAAA....!!!

yayahahhaaooohohohoho....!!!
gila sudaa....
fuyooo....
penat seyh hari n semalam...
men bola lar syiak....!!!




haha~ 
baru first game da kalah da 2-0...
ahaha~
ta kesah lar...
game kedua seri 1-1....
huaaa...!!! 
aku tolong golkan....!!!
ehehe~

pas abes game ktowg tukar baju,,
kena jadi pengutip bola....
ahaha~
senang gile keja....
ktowg dpt baju sehelai...
untuk giler seyyhhh....!!!


sempat lagi bergambar...
ahaha~
kenangan....
sebelum balik,, amek gambar lagik 1...
depan kereta bapak hadie...
ahaha~


ahaha~
sebelum balik,, dapat duit RM 30 sowg...
ahaha~ untung giler,,,
dapat main bola,, 
dapat makan free,,
dapat baju free,,
dapat duit lagi....
untung2..... ahaha~

hari ahad pulak smbung keja hari sabtu...
fuuuyyyooo...!!!
panas giler...!!!
hangus aku kat padg tuh....
sunburn !!!

dpat lagi makan free n duit...
ahaha~
kaya la aku kejap....

*aku tawu entry aku nie boring,,,
tapi lantak r...!!! nie blog aku bukan blog bapak kaw...!!!
ahaha~




No comments:

Post a Comment