Saturday, May 21, 2011

Selamat tinggal...!!!

okeyh... 
pagi ini,, nasib malang menimpa apabila nset aku buat hal ta nak hidop...
pastu cover nset aku tuh pulak pecah...,
lcd pulak na rosak...
apeke malang nya naseb aku ini...???
haha...




setelah berfikir panjang dan semasak-masaknya...,,,
aku mengorek duit simpanan aku 
sbyk RM 200,, yg kononye ingin disimpan untuk 
digunakan mase aku kawin nanti akhirnya musnah...!!!
ahaha~

aku meminta jasa baik ayahku utk memberi pinjaman sbyk RM 70,,,
aku beli Nset baru...!!
haha~
waa..... 
bangga giler dowk....
tapi....
aku takkan lupa jasa Nset lame aku tuh....
dy da byk berjasa dgn aku....
haha~

aku tawu korang boring bace....
suke hati akulah...!!! ini blog aku...!!!
bukan blog bapak kaw..!!
ehehe~
okeyh done...!!!


Moog :: Ngantok + happy

No comments:

Post a Comment