Friday, June 19, 2015

Ubah Transform Henshin !

Bismillah

Setelah sekian lama jiwa melara 
Tiada tempat berkongsi rasa
Kembali aku di sini 
Melebur segala duka

Hahaha .

Lama kan tak update ? Already the first half of 2015, but this is my first entry . 
Rasa macam nak kembali ke sini mungkin . Dengan topik-topik yang much better
takde laa tajuk kanak-kanak macam entry zaman budak-budak dulu . Hahaha .

See,
Sebab kenapa aku rasa nak kembali menulis blog ni, salah satunya ialah tempat aku nak kongsi pendapat aku . Mungkin ini boleh jadi satu medium untuk aku menyampaikan pendapat aku . Pendapat yang mungkin takkan dibaca mahupun didengar tapi ini mungkin salah satu media yang aku boleh gunakan .

Ada kawan aku cakap, "Afie, kau ni pemendam, aku tahu kau takkan cerita masalah kau pada manusia selain yang kau percaya sebagai kawan kau, jadi apa kata kau tulis blog semula ?"
Jadi itu ialah sebab kedua . Ada betulnya mungkin apa yang kawan aku cakap . Semuanya . 
So, aku harap dengan kembalinya aku menulis, walaupun tak siapa yang baca can make feel better .
Hahaha .

So, jadi tunggulah apa tajuk-tajuk yang aku nak kongsikan . Maybe cara untuk aku mengolah idea tak menarik seperti penulis-penulis blog yang lain, tapi aku cuba . Aku cuba . 
Hahaha . 

Itu saja . See you in my next entry . Babai .

"Jangan takut untuk berubah kearah kebaikan, kalau kau tak mula langkah kau sekarang, bila lagi ?"

No comments:

Post a Comment