Sunday, January 29, 2012

MintakKakiPunyaEntry

Huihui..
sudah lama tak menghupdate blog yang dah cambangang terbior nie !
blog cambangang ! sape punye blog nie ? huh..
empunye belog nie cambangang kuasa 2 !
nyihahaha...

I'alls tahu, u'alls mesti rindu I'alls kan ? >.<
Sorry larh u'alls, lately, I'alls busy sangat right now,
*busyKepalaHotakKaw*
banyak job I'alls buad,, sorry k ! 
soorry readers sebab buad u'alls tertunggu-tunggu my new entry..
*BajetBlogAdeBeribuFollowersJea*

hahaha..
Okay,, kuasa merepek terlalu kuat, sorry ! Susah nak kawal kuasa merepek nie ! muahahaha..
apa ? u'alls tak suka I merepek ? okay fine ! who I am kan ?
So, u tak suka,, u blah dari blog nie ! nie blog I, I punye suka larh kan ! :P

ekceli kan, aku,, aku rindu nak menulis blog !
everyday rasa macam nak tulis entry baru but, penyakit malas telah melekat pada diri saya...
Muhahaha  ! ^^

okay.. apa aku na cerita sampai na mintak kaki nie,
haa.. pasal nie ! 


HAHA ! aku terharu doe ! 
muahaha ! ada jugak orang yang menghargai ayat-2 yg aku buad ! 
hukhuk ! T_T
*NieYangSemangatNakBuadEntry*
ghaha !

okay ! amek nie kaki pertama aku bagi kat entry nie !
muahaha..

next story mory !
aku na bagitahu, yang aku dapat asrama !
damn ! time aku dah seronok nan kengkawan aku,
dah boleh mengadaptasi dengan keadaan di Tingkatan 4 SMKPG,
baru tawaran jadah nie aku dapat ! 


okay, haa..
nampak tuh ? SAINS TULEN ? adehh..
tuh larh kaw, dulu time isi borang sbp, bukan na pikir panjang ! 
sekarang kaw dah menyesal sendiri,,
padan muka kaw !
adeehh, aku na sains agama,
kan bagus law boley tukar !
tapi law ikot peraturan, law kita dah dapat, taboley tukar !
dammmhaji ! 
tape, mungkin ade hikmah di sebalik apa yang berlaku Afie, T_T

haha... next,
doplohempat haribulan harituh bday member aku,
Mohamad Khairul Fahmi bin Bohari,
haha ! happy beday kawan ! nyiahaha ! sayang kaw ! *geligeligeli*

okay ! homework byk, malas nak buad !
bertingkat-tingkat homework tuh !
haiiihhh... sabar jea larh ~
T_T

okay last, esok dah sekolah,
ramai na belah dari smkpg ! 
okay fine ! korang pergi ! tinggal aku kat sini !
tape, aku redha,, ini, ketetuan Tuhan, siapa aku nak menidaknya kan ?
ghaha ~
okay... 

even aku tawu setiap pertemuan mesti ade perpisahan, tapi aku tak tawu kenapa aku sedih gila bila 1 persatu member-2 kita yang 1 batch nan kita dah pergi, 

pesan aku, 
bila korang dah pergi ke 1 alam baru nanti, korang still jadi diri korang sendiri k, korang jangan lupa kat member-2 yang pernah mengisi ruang memori dalam palehotak korang tuh ! nyiahaha ! and korang jangan lupa semua kenangan kita k, aku, aku sayang korang !

jangan lupa si gigi terabor yang suka menyakitkan hati nie k !
Muahaha ! :D

okay, thats all from me today,
thank you !

Assalamualaikum, law tak jawab dosa,
law jawab sayang ! hikhik



No comments:

Post a Comment