Tuesday, January 3, 2012

Akhirnya ! nyiahaha !

okay..
kehadapan, saudara . . . (tapaya na merepek sgt ! LOL !)

Assalamualaikum !
huahua !
okay-2, just traight to the point sahaja k,
Esok, cuti dah habis,
dan saya rasa eksitet sangat nak naik sekolah ?
kenapa ? entah saya tak tahu, awak rasa ?
nyiahaha !
saya akan jadi budak Form 4 esok,
wow ! Form 4 ? hebatnya, hebat tak ? hebat tak ?
huahua, tak de larh hebat mana, biasa jea pon ~
okay next,
yeay ! saya masuk kelas 4 sains 2 !
apa ? kelas kedua ? nope !
kitorang nak tuka nama jadi 4 Shila Amzah (hye dhirar !)
opppss, maafkan saya, I mean, 4 sains agama, ( 4 SA )
ini semua merupakan idea bernas dhirar !
ahaha !
Guru kelas saya nanti ialah, Ustazah Sarah Wahida, mungkin !
haiihh.. hebat kan ? saya suka dengan cikgu cool nie !
gahaha ~

dan saya dengan jujurnya menyatakan, jikalau dibenarkan,
saya ingin semua budak 3 KAA 1 (2011), 
mari larh meramaikan kelas nie yea ! 
saya ingin menyatakan rasa kerinduan untuk belajar bersama-sama anda semua. ;)

seterusnya, akhirnya penantian saya selama,
enam belas hari iaitu habuan drpd pihak koperasi atas keikhlasan saya membantu mereka telah pon tamat,
apabila pihak koperasi dengan ikhlasnya menghulurkan sedikit hadiah berupa wang tunai kepada saya dan melantik saya sbg ahli koperasi yang baru dan ianya merupakan impian saya sejak dahalu kala kita zaman itu tiada color dan hanya warna hitam dan putih sahaja yang menentukan color saya..
huahua ! :D

akhir sekali,
saya ingin menyatakan bahawasanya, saya tiada kenderaan untuk ke sekolah, dan saya terpaksa keluar rumah seawal pukul 6.20 untuk tunggu bas, agar saya berjaya memijakkan kaki ke sekolah setiap hari.

maka dengan ini,
saya, mengumumkan. 4 Januari 2012 merupak hari persekolahan bagi setiap pelajar sekolah rendah dan menengah.
jadi diharap anda semua dapat menghadirkan diri dengan selamat ke sekolah.
haha ! 

*SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH*

No comments:

Post a Comment