Sunday, July 24, 2011

Seminar pon Seminar larh...

Assalamualaikum...!!!
Huh...
Lame ta update...,,
erm...
Blogku tersyg,,,
aku rindu kaw..!!!
hey...!!
aku twu,, kaw pon rindu aku jugak kan..??
haha~

haha....
erm.... 
pasal seminar Bahasa Arab,,,
Aku terpilih utk pergi nan 11 kwn KAA aku yg len iaitu,
Mirza, Hadie, Khalil, Syakir, Amir Astro, Yanie, Myra, Huda, Fara, Melisa nan sape tah lagi sowg tuh,,, ta twu name...
haha~
*apela,, 

erm... 
seminar nie ta de la boring sgt..
best larh jugak...
byk info terbaru pasal b.arab yg aku dpt...
jadi budak pndai kejap mase ikot seminar tuh...

haha...
pagi tuh,, aku smpai pukul 6.50,,
bukan men cepat lagik,,, exited sgt...
Pastu kerere estima ustzh sara smpai,, ktowg budak laki naek kereta tuh,,
budak pomwan berhempet-hempet at kerete kecik ustazah fatimah...
haha~
kesian dyowg...
mase at dlm kete,, ktowg bising n wt lawak je..
haha..
da ade badud yg bernama khalil at dlm kereta tuh...
mmg gamat r kereta tuh..
mase seminar tuh start,
aku ta smpt amek gmbr..,,
tapi nie ade la sikit knangan aku at sane...












 Okey,,
Yg ta bestnye,, mase slot ke-3...
ktorg dibahagi kpd 12 kump,,
ktowg sume bepecah..
dok dlm bengkel tuh,, sowg pon ta kenal..
haha..
yang bangganye,, aku jadi budak palaing pandai at dlm kelas tuh..
haha...
aku dipuji..!!
hoho....


 :D

Cukop larh...
nie je yg aku mmpu tulis utk mggu nie..
haha...
tata...
assalamualaikum...!!!

Mood : : aik..!! esok da isnin da...!!!
cepatnye...!!!
 

No comments:

Post a Comment