Thursday, July 7, 2011

Sikit je lagi...!!! Yeah....!!!

heh...
assalamualaikum...
sementara menunggu azan maghrib untuk aku berbuka puasa hari nie,,
alangkah baiknya jikalau aku munghupdate bendealah blog nie..
haha...
amboi ayat~

huh...
dah terasa ketakutan mghadapi peperiksaan..!!!
oh dunia..!!!
tolong aku...!!
ppuuuiiii!~
smpaikan tidurpun termimpi PMR..
apekejadah semua nieyh..??
heh...
alaa~

huh...
btw,,
tadi check darah at skola mase pameran sains tuh,,,
darah aku smpai 190...
fuuuuyyyoooo...!!
tinggi giler...!!!
berhenti mkn ubat trus naek..!!!
aduduhh....
bayangkan,,, normal 120,,,
aku, 190...!!!
giler r...!!!
oh..,,tolong....!!!
 yeah..!!!
sudah lah nie...
cukup cukup cukup...
haha...
sudah tiba masa untuk aku mengundurkan diri...
heh...
ayat~
ta boleh blah...
ghaha~

Mood : : kepala terhuyung-hayang mennunggu smbil
menunggu masa berbuka yg mcm lame sgt jer...

No comments:

Post a Comment