Monday, August 1, 2011

Minggu Sibuk

Assalamualaikum...
yeah...!!!
pagi pertama ramadhan..!!!
wohooo...!!!
Puasa~
lalala~
harap2 aku ta lupa yg hari nie aku puasa.....
pasal da 2 kali aku lupa yg aku puasa..... hahaha..... :D
pasal da 2 kali aku lupe yg aku puasa...semuanya disebabkan coklat..ape larh terok sgt aku nie smpai puase pon bole lupe... haha...
okey... minggu nie aku men futsal, menyanyi n pegi kem menghafal.... haha... byk kan..???
aku rase mingu palaing penat kot...
men futsal kalah,, sepak penalti semua ta masuk... teruk !!
nie r,, cm merepek je... suroh nyanyi lagu harapan ramadan,, aku suare class nyanyi at dlm bilik air je.. ade ke patut disuruh nyanyi at perhimpunan... heh~
then, hari jumaat n sabtu ade kem menghafal~ huh,, layan je larh... best la jgk,,, haha.. dtg tuh cume utk mghafal jek... haha... sampai umah, lupa... tuh lagi bagus...!!! yeah !!

haha... cukop suda...
assalamualaikum...!!! :D


No comments:

Post a Comment