Wednesday, July 6, 2011

hey kawan...!!!

Assalamualaikum,,,
eyh...
erm....
lalala~
ape mawu cakap da..???
huh...
hey kawan....,,,
aku sebenarnya,, na ckp,,,
yang aku nie 
TAK BOLEH TENGOK ORANG SEDIH...
soo,,,
aku cume ta nak tengok kaw sedeh okeyh...!!!   
bukan aku je sorang risau pasal kaw kot,,,
huh... owg yg dok sebelah aku at skola,,
risau pasal kau jugak kot...!!!
heh...

okeyh...!!!
aku twu,,, 
kalau aku dlm keadaan kaw pon aku akan sedeh,,,
heh...

lantak kaw larh,,,
huh..
aku cume na bagitwu yg aku bukan na bagi simpati at kaw or amek twu sgt pasal kaw ,,
erm,,,
dy risau pasal kaw kot bila dy twu ape yg jadi at kaw..!!
heh...
aku ta boleh tengok dy risau..!!!
aku sebagai kawan turut merisaukan keadaan kaw tuh...
 huh...

okey2... :D
Be happy...!!! haha....
don't cry anymore....
lalala~

No comments:

Post a Comment