Sunday, July 17, 2011

Melekakan...!!!

Yes..!!!
Melekakan...,,
*ape bende yang melekannye adoy..???
haha...


Assalamualaikum...
Haha..
okeyh2...
biar aku jelaskan~
aku rasa aku da terleka dgn bendealah 
FB
nieh...

heh...
aku rase da smpai mase,, stop FACEBOOKING
for a while...
Sampai PMR kot...
haha...
lamenye...
entah aku boleh hidup ke tak tanpa berdealah nie...
 yeahh..!!!
 
start esok,,,
aku nak mak aku amek phone aku,,,
hari jumat smpai ahad je boleh pakai..
haha~
adududuh~
ta bestnye~
cm ne rasenye an..??
best ke..??
haha~
lantak..!!!

Blog kesayangan,,
jangan risau,,
aku takkan lupakan kau,,,
aku syg kau sgt2 larh....
jgn risau yek...
nanti mase aku ta de,,
jage diri baik2 taw...!!!
aku sayang kaw..!!!
mMMMmmMMMmmmmMMuUuuUUUuuUUUuuuaAaAaaaAaaaahhhhhh !!!!!!

 yeah...!!!
haha...
cukup..!!!
tata..!!
assalamualaikum...!!
wooohoooo....!!! Gud bye Blog, Facebook, Phone...
Aku Sayang Korang...!!!

da 70 hari dah.... 
haha~
cepat~   

No comments:

Post a Comment