Thursday, April 21, 2011

TAMAT SUDAAA....!!!

Blup..!!
telan ayer liur ckit...
penat lar ary nie....
puuuiii~~

byk owg tanye aku...
"afie,, kenape kaw selalu update blog kaw r..???"

alaaaa~
bior lar...
suke hati aku lar nak mengupdate blog aku ary2...
laaa... yg nak sebok2 tanye apsal..??
mak ai kaw afie..!!!
emo no pehal..
biasa2 suda lar...
dyowg tanye je kkoooowwwttt....
ahaha~

udah.. udah...
papepown...
pekse yg kedua da abessssshhh laaaa....!!!
muahaha~


aku harap ta cm nie lar kan..!!!
bhaha~

skrg da 2A da...
 ahaha~
7 lagi...!!!

ahaha~ 
aku harap dapat la straight A pekse niey...
yaa,,, afie..!! kaw mesti boleh...

okeyh2...
hari nie pas ramai da balek,,
aku balek lmbt...
tolg kwn2 koperasi kira stok...
 fffuuuuhhhHH...
penat seyh...

patu smpai pb solat jap...
turun da ada bas daa..
happy giler mase tu...
mase tu pukol 5...

tunggu punye tunggu...
pukol 5.45 baru jalan... perrggghhh...!!
mmg giler der..
pak cik bas uw gi uo,,
beli sumi 1 peket je smpai 45 minit...
giler dowk...!!!

blek umah mak aku mara...
"da balek lambat ta reti-reti nak tepon ker...???"
aku pown ckp...
"tadi tolg kawan kira stok at koperasi,, ta sempat lar nak tepon..."

naik je atas,,
on laptop...
terus update blog nie..

malam nie,,,
ta twu nak buat ape lar...
selalunye study...
tapi da abes pekse,,,
ta study lar...
ahaha~

wokeyh..!!
byk sgt niey...!!!

~Selamat tinggal~

No comments:

Post a Comment