Friday, April 22, 2011

Kenapa nie haaa...???

Buurrrr...
assalamualaikum.....!!!
ape khabar sedara dan sedari yang sedang menjengok blog yg buruk lagi 
menyakitkan mata nie...

okeyh,
sekarang nie aku da benar-benar pelik...
kenapa aku skrg begitu asyik mengupdate blog ini..???
hantu apakah yg suda merasukku ini...??
anda tahu...??
saya ta tahu....

pelik-pelik~

Kenapa..???

aku rase aku tawu kenapa,,
sebab aku tade diari kowt..
geli je ade diari afie...!!!

lantak ar owg nak ckp ape..
tapi masalah lagi 1 nie, aku tapaham langsung ape yg aku cerite nie..
lantak...!!
kalau ta suke diam..!!!

okeyh....
lupakan itu...
hari nie,, hari kedua dalam sejarah hidup aku 
datang lambat ke sekolah...
ppuuuiii~

alaa...
sabor je lar afie...

pukul 7 baru gerak dari rumah...
ini semua disebabkan manusia yg tidak bertanggungjawab itu,
mentang-mentangla aku tumpang dia,,
dia boleh bangun lambat lar..??
PPPPUUUIIII~
kalau lambat,, bgitaw lar awal-awal...

udah...
cukop aku membebel...

Emosi : marah tadi...
sekarang da okey...

No comments:

Post a Comment