Monday, April 18, 2011

Hari pertama tamat..!!!!

waaa...
assalamualaikum...!!!
jawab lar...!!!
ape hukum jawab salam kawan2..??
Wajib...!!!
kalau macam tu,, jawab la salam yer...

ahaha~
Blog aku nie da macam Diari..

okeyh2....
hari nie hari pertama peperiksaan kurikulum 2..
hari nie pekse BM,SEJARAH,PJ dan SN

okeyh...
BM...
ta mawu cite byk,,

Sejarah..!!!
haha~
aku dapat jawab dengan tenang tadi...!!!
1st time taw..!!!
maklumla..
bace buku semalam...
ahaha~

PJ,
pekse yg paling syok sekali..
menjawab tanpa sebarang tekanan...
ahaha~
ta sampai 15 minit udah siap...!!!
boleh tido lagi...
smpai basah meja aku kena air liur aku...!!!
ahaha~ nipu jer...



Sains...
okey lar..
tapi ta boleh nak cakap lar bole dpt A ke tidak...
tapi ta pe lar..
usaha suda... doa sudaa...
tawakal saja lar...

stress lar...
macam nie r muke aku...

bila lar nak PMR nie...
boley enjoy pas PMR...
ahaha~
tapi takot pown ade gak...
arrggghhh...!!!


No comments:

Post a Comment