Friday, April 29, 2011

Jikalau aku

Hari ini aku nak berangan..
kowg layan je ler yer....
kalau ta suka diam..!!!
nie blog aku bukan blog bapak kaw..!!!
ahaha~

Jikalau aku seorang pujangga,
akan aku ciptakan madah-madah cinta untukmu...

jikalau aku seorang jutawan,
akan aku hadiahkan emas berlian untukmu....

Jikalau aku seorang perwira,
sudah pasti akan aku lindungimu dari manusia durjana....

Jikalau aku seorang pelukis,
akan aku lukis potretmu yang indah itu...

Jikalau aku seorang penggubah lagu,
semestinya akanku ciptakan lagu untukmu....

tapi aku cuma manusia biasa....
yang tidak boleh melakukan apa-apa....
apa yang bolehku berikan hanya senyuman...
dan ucapan terima kasih 
kerana telah menggembirakan hidupku kawan....

ahaha~ 
apebendatah aku buat nie...
arrgghhh...!!!
lantak...!!!

okeyla...
cukup disini saja pertemuan kita..
bila aku rajin,,
aku buat lar entry baru lagi...

okeyh..!!!

SELAMAT MALAM

No comments:

Post a Comment