Tuesday, April 12, 2011

Apahai niey...???

Apahal niey...???
Korang ta pelik ker....???
Rajin pulak aku menulis bendaalah gobblog niey....???pelik-pelik.........  arghhhhhhhhhh.........!!!!!!!!!

brrrrrr............
hantu ape yg da merasuk aku skrg niey...?????
mustahil aku boleh menaip setiap hari seperti skrg ini.....
argggghhh... 
lantak kaw la afie...!!! ade owg len kesah..??? ha...??
owg ta kesa pown... entah2....ta de owg tengok pown blog buruk kw nie...!!!
ta gitu tuan-tuan dan puan-puan...???
ape kaw merepek afie..???
sah..!!
kaw ta sihat...!!!


ape aku nak kongsi kat readers sume nie yer..???

ahaaa...!!!


Just na kongsi frasa ini shj...!!
dan cubelah amalkannya...!!!

bersabarlah sedikit,
nescaya anda akan dapat sesuatu yg lebih besar

aku da selalu amalkan....
mmg mujarab....

CUBELAH.....!!!

2 comments:

  1. eh , lagu kt blog kauu sedap ! macam chocolate ! ( okay , mepekk )

    ReplyDelete
  2. bagus..!!!!
    teruskan merepek.....!!!!

    aku suke...!!!

    ReplyDelete