Tuesday, February 7, 2012

bErubahLah

Hurmm..
okay.. hi ! assalamualaikum ! ~,^
haha.. okay... apa yang aku nak cerita harinih ? 
haa.. berubah, apebendenye yang berubah ?
huahua ! :D
okay, law korang tgk pic bawah nie..
haha ! :D




bhaha... kan ? berubah kan ? nyiahaha ! 
bergaya tak diorang nie ? bergaya kan ? huahua.. ^^
hurrmm,, haihh,, bila aku nampak mereka yang berjantina "perempuan" kononnya larh kan, huh, automatically, aku rasa menyampah ! 
jadah dia, dah laki tuh, laki jea larr..
buad apa kaw na ubah diri kaw tuh ! muahaha ! emo suda..

manusia macam nie an, adehh, aku tak rasa mereka perlu wujud,
Allah dah haramkan dah semua nieh,,
ingat tak dulu kaum nabi luth ?
diorang nie mengamalkan gaya hidup songsang. iaitu melakukan hubungan kelamin sesama lelaki dan meninggalkan perempuan.. huh.. law dah jadi pondan nie, apa tak sama nan orang zaman dulu ? Allah turunkan bala kat diorang,
Hooyyoy pondan ! kaw na ke kaw diturunkan bala ?
nabi pon tak ngaku kaw umat tawuk ?
law da ta ngaku umat, acane kaw na mintak syafaat kat akhirat nanti ?
haiihh...

kenapa diorang nie nak jadi perempuan ?
haha, aku tawu kenapa, sebab dia takde nafsu kat perempuan kan ?
haaa,, apa larh, baik tapaa jadi manusia law ade nafsu sejenis..
  apa ? sebab tak boley na pegang-2 ngan pomwan, so ngan laki pon jadi larh
 lagi ? haiiihh, aku tade pegang-2 pon ade nafsu jugak apa ? 
huh... 

kan ? 
huh.. aku sebagai lelaki, malu bila tengok kaum adam nie, jadi macam kaum hawa.. kenapa nan korang nie ?
haiiissshh...
so, jangan larh ubah kejadian Allah seadanya,
apa yang Allah dah bagi, kita terima jea larh,
tapaya nak ubah-2..
HAHAHA ! ^^

pesan aku, sesiapa yang baca, dan terasa, 

cepat-2 larh bertaubat k,


that's all, thank you.. 

Assalamualaikum, law tak jawab dosa, law jawab sayang !
hee ~ ^^

No comments:

Post a Comment