Tuesday, February 28, 2012

1 per 1 pergi

Okay..
Apabila seseorang yang penting pergi tinggalkan kita mesti sedih bukan ?
haha..
itu larh apa yang dah jadi kat aku ! hukhuk.. T_T
lepas justin, ayien, opie, hasif, hafiz pergi..
AFIFI pulak menyusul ~
huh..



okay larh, kaw na pergi kan ?
pergi larh okay, demi masa depan kaw ! haha !



kaw kawan aku yang pertama aku jumpa..
ingat lagy dulu time kat tadika, akudok kat papan putih tuh sengsorang, kaw bagi aku gula-2 !
haha ! comey kan ? kita jadi kawan sejak tuh !
then, time sekolah rendah, dari darjah 1, sampai darjah 6 kita sekelas an ?
haha ! gila larh, lama betul jodoh kita !
muahaha ! 

then, sekarang, kaw na pindah,
haha ! tape larh, aku relakan, aku maafkan kaw k..
huhahaha ! entry nie khas untuk kaw ! :D

ingat pesan aku nie !

kau kat sane, jaga diri .
jangan nakal-2 ! kat sana tuh nanti,
cari kawan yang macam kitorang okay !
lagy 1, mulut tuh jaga siket !

jangan l***h sangat !
haha.. 

law balik bagitwu aku, law tanak bagitwu, terus dtg jea umah,
tido umah aku k !
huahaha ! :D

okay larh, itu saje pesanan aku, Mohamad Afie, untuk kaw Muhammad Afifi.. :)
haha ! assalamualaikum ! 





No comments:

Post a Comment