Tuesday, December 27, 2011

Ragam manusia

Haha ! okay,
First of all ! selamat sejahtera ke atas kamu semua. (hashuuum ! haiissshh)
haha ! 

HAHA ! 
Sudah 7 hari aku kerja kat koperasi sekolah aku tuh !
haaiihh ! (hashhuuuumm ! jangkit rahmah larr nie !)
first day da semangat gile dah, dtg bukan maen awal lagy, orang mula pukul 8, aku 6.45 sudaa menjejak kaki kat sekolah ! haha ! :D
then, hari lepas tuh, cikgu suroh aku pulok yg pegang kunci, haha ! 

the next day and seterusnya, aku dtgawal pukul 6.45 dan tidur kat tmpt kemas buku tuh ! huahua ! best jugak tidur pagi-2 kat situh ! huahua ! :D
huh.. okay, first 5 day kerja just susun buku dan ianya kerja yang bukan agak membosankan, tetapi, teramat membosankan ! (haaaaass . .  haa tak jadi. Huh)
haaa cantekkk ! huahua ! 

hari makan nasi, cikgu bagi,
aku pon menghentam saja larh, benda cikgu kasi free sudaa..
haha ! :D
okay, act, aku tolong-2 bebudak nie, aku tak pasti yg aku dapat gaji kea tak, haiihh... (ergghh hidung !)
tapi law ta dapat pon, tape larh. pahala masuk jugak ! yang penting ikhlas kan ?
ahaha ~
seronok kerja ! 
itu larh yang aku na cakap ! lagi-2 kerja nan kengkawan.
haha ! sepanjang bekerja tuh, tak habes nak ketawa,
ada jea yang nak digelakkan ! haha !
agak-2 lapar, amek bieskoot kat koperasi, then telan ramai-2 !
hekhek. suka-2 jea amek !
soleh kata cikgu tak kesah, so kitorang (aku, pami, dhirar)
amek larh ! hikhik !

then semalam, dah mula sesi jualan buku,
haha ! :D
okay, aku kena jagi casher !
hameekk kaw ! huh.. maen dgn duit !
ahaha ~
ada larh sorang pakcik botak yang nak gelap-2 gituh an, 
datang bajet hot-2 jea, huh..
damn ! benci kot pakcik tuh, then dia datang meja aku,
suroh aku handle dia ! haiishh ! apa bala larh aku pulok nak kena handle dy,
haiihh.. then sebelum nih, dia da mara-2 kawan aku kat sebelah,
nasib baik aku dapat handle dia baekk punya ! 
haha.. aku tak kena marah ! yeah !

then ade jugak yang, alahaii,,
makcik nie an, erm, alaaa ~ lemah lembutnya,
cakap macam berbisik, acane larh aku nak paham,
haih...

aku pon sama jugak. buad salah, haiiih ! (hashhuuuuuum ! *lap hingus*)
ada masa tuh, aku dah kira-2 then boleh pulak acik nie tetiba nak tukar saiz baju koko, huh, aku pon tak tulis balek, haihh, aku lupa, then aku ngentam jea larh. haha ! naseb pakcik tuh tak teliti sgt ~
haha ! :D

but, melayan orang, tak de larh terok mana,
kena sentiasa sabar dengan kerenah some manusia yang kadang menggelikan dan menyakitkan hati ! haha ! :D


okay.
that's all ! 

# bile orang cakap congrats kat kite, ape nak jawab ? still blur-2 lagy !
huahua !


No comments:

Post a Comment