Sunday, December 18, 2011

aDUhaaii Saleehaa ~

Pertama daripada semua...
I mean,, First of all...
saya nak ucapkan terima kasih kerana menyebok bukak blog saya,,,
terima kasih... ( sambil tunduk )

okay aduhai saleha...
apa yg cuba saya maksudkan disini bukanlah,
lagu atau penolong kanan sekolah SMKPG 1 yang memarahi saya dan rakan-2 kerana tidak mengelap tingkap kelas,
atau apa-2 sahaja yang berkaitan dengannya..
# sebenarnya nak blog aku hot pasal kawan aku kata law na blog jadi hot,, kena letak tajuk yg lebih kurang acani.. hoho

maafkan saya kerana letak tajuk yang tiada kena-mengena dengan entry saya ini.. sekali lagi, maaf . ( tunduk )

nyeh-nyeh...
haha...
okay-2.. apa yg saya cuba nak cerita disini ialah,,
mengapa masa terlampau pantas,,
yea, itulah persoalannya,, ada jawapan,,,
jika ada sila komen di bawah,, 
# segala komen anda,, membuatkan saya lebih smgt utk menulis entry blog lagi, 

ahah...
aduhaaiaiaiaia ! <--- bergaya betul mengeluh, aku pon ta reti sebot...
cuti sekolah tinggal 2 minggu jea lagi,,
dah aku rase, hadeh ~
huh.. ape tuh ? happy + sedeh
haha..

damn ! cuti nak habes ~
ta puas lagi aku nak bangun lambat pagi-2..

yeay ! 
cuti nak habes !
tade larh boring sangat acani...

huh... 
ape kaw merepek afie, sudah larh, orang tak suka kaw merapu acani ~
sudaa...
apa yg sy cuba sampaikan disini :
~ cuti dah nak habis ~

okay,, seterusnya..
Result PMR hanya tinggal 4 hari lagi,
dan saya ingin menegaskan disini,
apa sahaja keputusan yang akan kita dapat nanti,
kita mesti terima dengan reda..
itu yang penting,,,

jika kita mendapat keputusan yang diharapkan,, jangan lupa, berterima kasih kepada Tuhan, Guru anda dan ibu bapa anda...
^_~

tetapi kita mendapat keputusan yang tidak kita harapkan,
kita haruslah menerimanya dengan hati terbuka kerana Allah mungkin ada perancangan yang lebih baik kepada kita... 
^_^v

haha..
jadi itu sahaja untuk hari ini.
sekian . 

No comments:

Post a Comment