Sunday, August 28, 2011

Rumah

Okeyh..,,, first af all..,,
assalamualaikum !!
selamat pagi,, salam perpaduan, salam senyum2 selalu dan solehuddin salam...,,
haha...
okeyh...
hari nie aku na cite pasal tajuk at atas tuh..,,
haha...
  
Nie rumah aku,,
cantikkan..??
haha...
Cantik larh pasal baru cat mase awal puasa dulu~
kalau tak..,,
huh..,, burok giler...!!
nyiahaha~

rumah aku yg cantik nie terletak di taman kota masai, no3, jalan tembikai 38..,,
haha...

aku dok at sini ngan umi aku, ayah aku, adik aku n spupu aku..
haha..

erm,,,
rumah nie riuh bile budak2 yg mak aku jage tuh ade..
haha... law dok at ats dengar larh umi aku 
terjerit2 at bawah tuh...,,
haha...
biase larh..,, nakal budak2..

huh..,,
aku suke bwk kawan2 aku dtg sini sjk sekola rendah lagik..,
haha..
actually aku kat sini kesorangan..,
kawan tade...
aku yg paling besa antara bebudak at lorong aku tuh..,
huh... sedeh betol..,,
ape..?? kawan sekola...??
haha... sama...
tade gak pasal dulu sekola rendah..,, sekola at taman pasir putih... jaoh dari rumah..,,
then bile sekola menengah..,, lagi jaoh..!!
at pg 1 sane...!!
haha... konfem ta de kawan at sini...


antara kawan aku yg pernah smpai at sini...,,
AaaAAaAAAaa....
Fahmi da byk kali da dtg..
Mirza, sbb mak dy baik ngan mak aku, so boleh larh dy tido umah aku...
Zarul,, dtg baru 2 kali...
Afifi..,, sejak sekola rendah lagi selalu dtg..,
soleh,,
hasif.. sekali je dy dtg..,, haha...
yg len belom lagik..

kdg2 aku kesunyian at rumah... sebab tuh larh aku bawak kawan...
haha~

Family aku pon ta kesah aku bwk kawan2 aku dtg..,,
pasal umi aku ckp.,,, tetamu itu bwk rahmat..,,
haha...

erm..,,
kawan perempuan....??
setakat nie..,, aku ta penah bwk..,,
ta de org na ikot kot...,, haha...
aku nak gak bwk...,,

heh....
okeyh....

aku da dok sini sejak aku 5 tahun..,,
so.. da 1 dekad aku dok at sini... yeahh !!
*1 dekad konon~ padahal baru 10 tahun...

ape-ape pon !! 
aku selesa dok at rumah aku nieh.. kat sini je larh aku boleh wat pape dgn bebas..,,
pasal nie rumah BAPAK aku !!
haha...

okeyh...
cukop larh cerite pasal rumah...
Aku sayang larh kau Rumah !!
nyihahaha~

Mood : : TA DE SEMANGAT NAK RAYA


 

No comments:

Post a Comment