Saturday, August 13, 2011

Exam !

Pukul 1 pagi~
 aku ta tido lagi~
Ta ngantok lagi~
update la belog burukku ini~

haha..

Yeah !!
exam !!
aku suke !!
Ape2 pon.,, nie exam penting kot..,,
TRIAL !!!

haha....
okey...,,
erm...,,
exam nie aku nak 9A..,, 
aku cube..,,
dan aku rase aku boleh buat...!!!
yeah...!!!
ta de mase na pikir pasal bende len..,
skrg nie mase utk study..,, study n study..
walaupon na termuntah study..,,
kena study jugak..!!
law ta...,, 
GELAP MASA DEPAN
haha...

tadi paper BAHASA ARAB
da abes..!! yeah..!!!
lega rasanya~
ade lagi 12 paper...
nyiahaha~
byk lagik..!!!
 

then, pas Exam baru boleh test baju raya...!!
nyiahaha~
tapi..,,
cepatnye da na masok 13 ramadhan..,,
bulan nie je aku boleh buat ibadat byk2...
huh...

Ku mengharapkan Ramadhan kali ini..,,
penuh makna~

haha...

 okeyh !!!
cukup larh...,,
tata...!!!
assalamualaikum,,,

p/s: Doakan aku !!
wish me luck okeyh !!

Mood : : EXAMEXAMEXAM   

No comments:

Post a Comment