Saturday, June 11, 2011

Yahoo..!!! Balik sudah bah....

mwahaha~
Errrggghhh...!!! (menggeliat)
haha...
aku baru sampai...!! penat dok...!!!
sampai umah,, cmpak beg..,, bukak lappy aku nieyh...!!!
mwahaha~

HEY...!!! AKU RUNDU KAU WAHAI RUMAH, LAPTOP N INTERNET....!!!
ghaha~
 HEY BLOG AKU RINDU KAU JUGAK LAH....!!!
KAU TA RINDU AKU KE...???
*apeke bodohnye aku tanye kat blog nie,, dy mane boleh ckp....
haha...

Sudah..!! sudah...!!!
 erm...
cuti nie best la judak kot... dapat main air,,
dapat balek kg,, jumpe ATOK...!!
haha... 
*macam owg len tade atok je... 
haha...
Nie tmpat aku main air...  nak tengok aku main  air..?? ta payah la...
Nie kat melaka,, nie menara taming sari... tinggi gile,, huhu.. aku ta naek pon...

Kat sini byk sejarah melaka jek...

Nie kincir air...

Nie pulak tapak bngunan lame zaman british... haha
 mase jalan kat melaka... aduh... macam nak tercabut kaki aku nieyh...!!
nak naek beca mahal..!!!
haha.. kedekot la katakan an...
hehe...
pusing 1 bandar melaka... gi shoping mcm2... 
pokai duit akuh...!!
haha....

hah.. woi budak..!! wat pe dok situ...!! kacaw pemandangan lah..!!!
 mase nie pegi sawah padi,, dekat nan kg aku...
haha.. Sekarang musim menuai... cntik gile pemandangan sawah nie... 
haha...


Siapakah ini...??? ^_^

okeyh..!!
cukup lah... 
malas nak menulis lagik
*padahal da habes cite tuh...!!
haha... 

Tata...!!!
Assalamualaikum....!!!

Mood :: Penat lah... :( 



No comments:

Post a Comment