Sunday, June 5, 2011

2 da siap, 1 lagik !!!

Fiiuuuhhh....
kerja khusus ooOoooOOhhhh kerja khusus....
terima kasih kerana membuatkan aku sebok pasal kaw yek..!!! 
ghaha~


Adooyyaaii,,,
keja khusus Kh da, Keja Khusus Sej pon sudaa....,,
Pas nie Geografi pulak...!!!
addduuuhhh... cuti da tinggal 7 hari jek lagik,,,
Keja sekola yg len ta buat lagik...
adehhh....

tapi aku maseh bersyukur sebab aku maseh seorang pelajar...
tapayah pikir pasal kerja, kawen, anak...
haha~
yg perlu buat cume belajar dan membalas jasa ibu bapa...
ghaha~ :D

haha...

waaa.... esok ade NORA ELENA larh...!!!
ghaha~
mesti best kan...
tapi malangnye da episod akhir...
da ta boleh tengok siti saleha lagik..!!!
hehe....

Aku sebenarnya da ta twu nak buat ape,,
sebab tu larh aku hari2 wat entry at blog burok aku nie...
tapi lusa mungkin da ta de entry baru....
pasal aku nak balek kampong...,,

boring-boring...
cuti memang membosankan....
lala~

haha....

 

No comments:

Post a Comment