Friday, June 3, 2011

bila malam menjelma

Bila malam tiba,,,
mataku berat bagaikan beribu kmpit beras ditampal kat kelopak mataku ini...
kadangkala, ta mampu tuk kumenahan rase seksanya mengantok...
acap kali aku merasakan untuk mencabut saja mataku ini...!!
biarkanku aku tidak mengantok smpai bile-bile....
haha....

Assalamualaikum...!!!
korang wat pe tuh...???
ow... tengah jenguk belog aku yg dlm keadaan ta tenteram nie yek...???
*gile ape kaw afie...???
ghaha~


blog aku nieyh menunjukkan perasaan aku
yg tak tak tentu arah....,,
adeh....
nape la aku jadi cm nie...???
haha...

tolong aku larh....!!!
tapi aku lagi suke templete baru nie... lagi menakutkan....
ghaha....

okeyh lar...
suda malam...
ngantoknye mattee,,,,
haha....

tata...!!
assalamualaikum...!!!

Mood :: Terus menerus tak tentu arah... grrrr

No comments:

Post a Comment