Saturday, June 4, 2011

Kembali sunyi

Mwahaha~
hahahahahaha..... hahaha.... hahaha...
*kaw da kenape..??? gila kah..??

haha...
tade pape larh.... saje menghibur hati yg kesunyian ini....
haha....
sunyi nye rumah aku skrg nieyh.... 
3 hari kwn dtg,, tido at rumah aku...,,
bising lah kejap,,,
haha...

Eyt Mirza, Soleh, Pami n Afifi...!!!
terima kasih kerana mghilangkn rase kesunyian aku nih buat sementara...!!!
sumpa...!!
sunyi giler aku at rumah nie...!!
Boring,,,
aku rase cm ade kekosongan yg perlu diisi skrg nieyh...
ahaha~
*poyopoyopoyo

ghaha~
Tuhan, terima kasih kerana menganugerahkan aku teman yg baik hati...
yang memahami aku,, yg sering membantu aku tika aku 
senang dan susah....

aku berharap semoga persahabatan kami ini akan
kekal sehingga ke nafas kami yg terakhir....
 jadikanlah perpisahan kami nanti, perpisahan yg
Engkau rahmati.,,,


haha...


okeyh lar...!!
tata...!!


Mood :: kesunyian :(

 

No comments:

Post a Comment