Wednesday, November 23, 2011

iNiLaH yAnG diNamAkaN rEzEki !

HAHA !
update lagy ! oyyeeaahhh !
walaupun aku sedar ta ramai pon yg na bace,,
tapi tape larh,, ini blog saya, suka hati saya larh kan ? >,<

*happy nie !
hikhik ! <---- ketawa gedik !
heee ~
assalamualaikum !
hehe...
tak sangka sedap pulak aku masak harinih !
haha ! :D
*masak ayam masak merah jea pon
hihihi !
entah penyakit ape tah teibe nak belajar masak pulak 
harinih !
ahaha ~
then buat jadi pulak tuh,, aku yg dok dapur hari nie,,
aku masak nasi, lauk semua aku yg siapkan !
ahah ! 
tadi time masak sayur goreng, 
tumis belom garing lagi da bubuh air daa !
*apetakbetolbudaknie
mak aku nampak, buat tatawu jea !
haha !
naseb baek sedap !
hehe ~

erm, tadi,
tetibe jea mak aku hulur RM 20,
aku ingat dia suroh pegy kedai,
pastu, dy kate
'nie duit belanje, kesian tade duit'
haha ! 
terima kasih umi !
ahaha ~
da lame ta pegang duet !
hikhik..
Nie lah kot yg dinamakan rezeki..
kuncinye,, kena sabar ~
haha ! :D

cukop larh . . 
tata ! 

4 comments:

  1. Sia-2 betullahh aku baca ! HAHA . sampahh ! INI SAMPAHH ! AHAHAHAHA :P

    #papepown ! aku tetap sukaa baca apa kau tulis ! Almaklum , aku ni ULAT BLOG ! Boooo ;P

    *INI SAMPAH , AFIE ! INI SAMPAHH!*

    ReplyDelete
  2. eyh,, suka hati saya larh,, ini blog saya !
    haha ! :D

    ReplyDelete
  3. mak aih .. ape lagiii ... Tutti Frutti laa kan ..
    x kan x faham-2 lagi ..
    ko dapat duit diam-2 je kan ....
    KEDEK !

    ReplyDelete