Sunday, November 27, 2011

dAsaR GiLa !

Huh..
Assalamualaikum dan Selamat sejahtera diucapkan kpd . . .
aku start aku punye ucapan time kat batu kikir !
ade something wrong kan ?
aku tertinggal "terima kasih kepada pengerusi majlis"
huh... menggelepor kot aku kat depan time tuh,,
sampai bende nie pon lupa na cakap !
*maklumlah 1st time berucap, pastu kat tempat orang pulak tuh !

HAHAHAHA ~
*cam tamemasal jea...

erk..
terus kepada t*t*k !
huh.. I mean titik...
haha ! 
Tadi ade kawan aku, afifi,
mak dia datang amek dia kat rumah aku pasal dia tido rumah aku,,
huh.. then mak dia hulur la duit bagi at aku n adek aku,,
so aku bagi larh bahagian adek kat mak aku depan mamat sorang nie,,
tetibe, mamat gonjol nie perhati jea aku nan mak aku,,
aku ingat dia cuma nak lalu depan rumah aku jea !
huh..
okey, dia pandang jea.. tapela kan ...

pastu tetiba dia berdiri bawah pokok mangga,
berdiri macam kat kapal titanic jea 
sambil tengok matahari terbenam masa tuh 
dgn baju koyak-2 dia...

then, da maghrib an ?
aku masuk larh rumah sambil tengok si mamat gile tuh tgh 
paan ( melayan perasaan ) tengok matahari tebenam..
then, mak aku suroh aku basuh pinggan,,
fine aku buat...

but the problem now,
paip kat singki ta boleh bukak,
mungkin ada probleh kat paip agihan yang terletak kat luar..
so,
aku tanpa ragu-2 keluar larh rumah nak check apa yg jadi,
air kat luar terbukak kea ape an ?

something yg buat aku seriau rase bila tengok . . .

MAMAT GILE TADI TENGAH PAKAI SEPENDER *SELUAR DALAM
PASAL DIA MANDI BOGEL KAT DEPAN RUMAH AKU ! BODOOOOHHHH ! 

PERGGHH !
then dengan muka tak bersalah yang tengah dok berlindung belakang 
pasu bunga mak aku cakap . . 
" mandi bang ! "

ggrrrrr...
sah dia nie gile !
huh.. mengganggu ketenteraman betol !
macam nak bagi penapak free sejibik jea kat dia tadi *erk
*sebijik !

huh..
okey,, so, lepas nie, law nampak orang yang menceurigakan
yg  menampakkan dirinya seperti orang kurang 
siuman, halau dia awal-2 sebelum dia mandi bogel depan rumah korang !
haha ! :D

cukup larh nie, 
banyak sgt dah ~
*nie cerite betol, sumpah tak tipu !

nak sampahkan ?
silakan ~
haha ! :D

tata ! :D

2 comments:

  1. err ? asal kau tak ambik gambar masuk blog ?
    teheeeeeee .

    ReplyDelete
  2. Haha. Tahniah. Aku pun takda lagi pengalaman camtu. BTW, thanks follow.

    ReplyDelete