Saturday, September 3, 2011

Sampai pon !!!

Huaaaa !!!~
Rindu nye kaw...!! muah muah muah !!!
aku cium laptop aku nieyh...,,
*Woi lap balek air liur kaw tuh !!
haha...
okeyh2...
*Fine ! aku lap !! huh...

Jeng jeng jeng....
huh... hari nie dah hari raya yg ke~~~
berapa huh..??? 
1,,, 2,,, 3,,, 4,,, 5,,, 6,,,,
haa... 6...!!
*Bile mase aku da sambut raya ke-6 nieyh..???
hoho... rupenye baru raya ke-5 larh~
haha.... lupa pulak....!!
erm..,, raya tahun nie paling . . . . . . . 
Nak ckp cam ne eak..???
huh... biase je kot...,,,
dok umah at kampong tade kawan.., laptop.. tinggal !!
game ta bawak...!!
PpPPPPPpuuuUUuuuuuiIIiiIIHHhhhhHh !!
asal aku tinggal ? menyesal sungguh !
*Wooyy pmr bangang !!
ooOOOOohh... okeyh....!!

haha... erm.. duit raya...,, 
da ta mengharap sgt..,, *Tapi nak
haha...
duit raya sikit je tahun nie pasal nenek aku da tade ...
huh.. teringat pulak at dy.., rindu dia peluk aku..,,
rindu dia cium aku..,,
rindu dy bagi duit raya at aku..,,
haha...
dulu time dy  ade...,, 
aku rimas....  
tapi bila dah tade rindu pulak !!
haaaiiissshhh !!

erm.. rindu rumah..,, da 6 hari aku tinggal..,,
akhirnya...,, smpai gak aku at sini....
mwahaha!~
*Aku nak peluk kaw rumah,, tapi,, asal kaw besar sgt..??
haha...   

 atok aku nie sejak nenek aku meninggal,,
huh...
makin happy pulak aku tgk dy...,, dy pon da byk berubah...
haha... dulu law balek kg..,, dy bagi 2 keping duit warna biru je,, 
sekarang..,, huh.. duit merah dy bagi, 
dulu..,,
muka sedeh jea..,,
sekarang da happy.... pasal cucu2nya suka melayan... haha...
dulu men nombor ekor...,,
skrg da ta men dah... dy baru sedor yg main bende alah tuh ta baik...
haha...
bile ditanya..,, nak kawen lagi ke tak dy jawab...
"ahh !! males akuh !!" (dialek jawa) haha...

but..,, aku happy dgn raya kali nie..,
haha...

Okeyh larh...,,
tutup cerita raya...,,

homework !!
huh.. da siap *pelajar cemerlang larh katakan
Latihan !!
Baru nak sentuh..,, hehe...
Da ready ke nak PMR...??
huh... belum2... PMR..,, kejap2... bagi aku ready dulu...
*entah bile baru ready...
haha...
okeyh larh... 
cukop !!

huh,,,
banyak nye aku tulis harinih...
haha...
okey !!
its done !!

tata...!!
assalamualaikum !!

Mwahahaha~

Mood : : Cepat naik sekola nak tengok dia !!!
*gatal !! haha~     

 
 

No comments:

Post a Comment