Wednesday, September 14, 2011

Kawan ?

Haha...
kawan... teman... rakan.... sahabat....
dan segalanya yg sama bersinonim dgnnye... (amboih)
ape jadi kalau at dunia nie kita tak de kawan..,,
dok sorang2... 
tak de kawan nak bercerita,,
tak de tempat mengadu kesedihan...
tak de tempat untuk segalanya...
opppsss !!
lupe..,,
Assalamualaikum !! (woah taip ta tengok keyboard !!)
haha...
okey !!
huh... just wonder how my life without a friends...
mesti hidup nie ta best !! 

Mirza....
kawan yg dok sebelah aku sejak Form 2...
dy nieyh... kadang2 gile siket !!
tapi best kawan nan dy !!
almost all my secret with him !!!
haa.. tempat aku mencurah segala kebahagian or kesengsaraan aku pada dy....
aku malu nak cerite nan owg len..,,
but,, bile cerite nan dy..,,
haha... dy okey jea ~

Fahmi ~
budak nie memang memahami aku...
dy gile lawak !!
aku pon layan jea pale otak gile + lawak dy tuh...,,
dia pon tempat aku luahkan perasaan ~
aku suke bercerita nan dy pasal something yg serius time perjalanan nak gi pb..,,
aku suka tengok dia sirius..,, walaupun pada hakikatnya dy bukan larh jenis orang yg macam tuh !!
aku rase.., aku sorang jea yg penah tengok dia sirius ~
haha... 
rumah aku daa jadi cam rumah kedua diaa...
aku pon da ta kesah sgt da law dia nak pindah umah aku...
haha..
budak berdua nie mmg kawan baik aku !!
apa2 aku nak buat..,, aku ajak diorang...

time aku sedih...,,
diorang larh yg pujok aku...,,
diorang larh bagi semangat kat aku...
diorang larh kawan yg paling memahami aku . . . . 
terima kasih kawan . . .

eyh !!
ta lupa jugak at kawan yg len
Soleh, Hasif, 
Dhirar, Zarul,
Hadie, Hafiz,
Justin, Afifi,
Ayien, Lily,
Ernie, Azyan,
Eyza, Sofia,
Rahma, Amyra,
Yanie, Nawwarah,
Hanani, Hafizah,
Huda, Yanie..

terima kasih semua !!
haha...


Mood : : Sayang sahabat !!!

No comments:

Post a Comment