Thursday, September 8, 2011

Entry malam-malam

yeah !! 
pukul 12:30 sudaa...!!
but,, mata aku still terang !!!
lately..,, 
aku susa nak tido larh...
huh.. 
memikir pasal PMR kot !!

adududuuuhh...
da ta lama dah....
huh... 25 hari je lagi larh...
ohh GOD !!
help me !!
haha... 
PMR PMR PMR 
pegi mane2 ingat PMR
tengah makan, minum, tidor, sendawa, menguap, mandi and segala-galanya larh !!!
Just PMR PMR PMR !
huh... semua ingat PMR...
tanak ingat PMR nie kejap boleyy..!!
this can make me stress !!
huuuiissshh...
*just calm down afie...
acane nnty time PMR, keputusan aku ta sebaik trial ?
macam mana dowk !!
huh... itu yg paling dirisaukan nie...
aku rase tertekan...
haha...
cepat2 larh PMR dtg,, 
so aku ta yah pikir bende nieh lagik !!
ppppPpPPPPPpppuuuuUUiiiihhHhHhhhhHH !!!

huh... 
"tido larh da lewat da nieh !!"
huh..,, mak aku dah berbunyi !!
haha... tata !!

assalamualaikum 
Mood : : takut PMR

No comments:

Post a Comment