Friday, October 2, 2015

Tua ? Masalah ke ?

Hai ! Gais ! Lamanya tak update blog !
Dulu acah-acah takde internet . Sekarang ni dah ada interet tak update jugak . Nampak sangat pemalas afie ni . Hahahah . Alasan je takde internet tu . Alaaa . Kesah laa sangat pasal update ke tak, bukannya ada orang nak baca pun kan ? Kahkah !

Okay . Hari ini aku nak share tajuk yang menarik . Apa diaa ? Haaa . Nak cerita laaa ni .

Hahahaha , Pernah tak korang yang lelaki minat tgk akak-akak senior masa zaman sekolah dulu ? Mesti ada an ? Takyah nak tipu laaa .

5 Ciri Kakak Kelas Naksir Adik Kelas

Jadi aku pun macam tu jugak dulu . Minat tengok akak-akak senior yang lawa-lawa ni . Hahaha . Kantoi ! Okay take note just tengok daripada jauh pun tanpa apa-apa ni buruk pun okay ? Haaaaa 

Jadi bukan kakak senior yang aku nak cerita sebenarnya . Yang aku nak cerita ialah pendapat aku mengenai pasangan yang perempuannya lagi tua daripada lelaki . Haaaaa . Jadi apa pendapat korang ? 
Okay ? Comel ? Tak patut ? Haaaa . Macam biasa laaa aku tak kisah pun pasal pendapat korang ! Kahkah ! 

Okay . Bagi aku sendiri sebenarnya aku memang minat & suka perempuan yang lagi tua daripada aku . Kenapa ? Haaaa . Sebab bagi aku laaa, mereka ni nampak matang tau . Macam jiwa kakak-kakak gitu so rasa macam dijaga laaa . Hahaha . Okay geli . Haaaa . Aku takde masalah pun, sebab ye laaa umur hanya angka kan ? Kalau dah jodoh nak buat macam mana ? Puahahaha !

Selain itu, perempuan yang lebih tua ni, ada yang kerjayanya dah lebih stabil, maybe dia boleh bantu . Takdelah hari-hari keluar kau je yang nak kena belanja dia an ? Kahkah ! Okay aku tahu aku punya sebab ni macam childish sangat . Hahaha . Tapi point aku is aku suka perempuan yang lagi tua or nampak matang ni . 

All in all, aku rasa post kali ni merupakan pendapat aku yang paling merepek sekali . Hahaha . Sebab semuanya ikut perasaan dan tanpa guna rasional ! Haaaa . Itu je nak cakap . Okay bye ! Hahahaha .

No comments:

Post a Comment