Sunday, May 11, 2014

Antara kaca dengan permata

Bismillahirrahmanirrahim .
Assalamualaikum ! 
haa ! 
nampak tak mcm rajin je an hupdate lagi hari ni ? nampak tak ? 
okay . First of all,
Alhamdulillah . Alhamdulillah . Alhamdulillah .
Why ? 
Hahaha . Pertama sebab hari ni kita masih diberi peluang utk bertaubat . Salahkah aku ? betul kan ?
Kedua kerana masih dilimpahkan dgn rezeki .
Ketiga, sebab aku ditawarkan utk program Diploma Kejuruteraan Kimia .
Cak !


Yang bestnya sebab kampus dia dekat gila dgn rumah aku boleh ? 
hahaha .

Okay . Sekarang aku dalam tempoh "DILEMA"
Kenapa ? 
Sebab kos yg ditawarkan ni, kos yg paling aku minat, yg aku letak pilihan pertama dalam borang UPU hari tu .
Tapi pada masa yg sama, aku nak ambil Program Matrikulasi jugak .
nak ! nak !
Hukhuk . Buat klon boleh ? Masuk dua-2 . Settle problem .

"Sungguh kumerasa resah, 
Untuk menilai sesuatu yg indah"
*tetibe an ? 

Rasanya macam aku ada satu hati pastu nak bagi kat salah satu drpd 2 orang yang aku suka . Dua-dua ada kelebihan masing-masing .

"Kalau kupilih di sini, apa kata di sana, 
Kalau kupilih di sana di sini akan terluka,
Perlukan aku mungkuri keduanya ?" 

Hahaha .
Contoh aku mmg teruk . XD

Hishh . 

Asal pening pikir benda ni je main game,
Asal main game je pening pikir pasal benda ni .
So, kesimpulannya main game takleh settle masalah pun . hahaha . 

Okay .
Fokus aku selalu hilang sejak semalam .
Huhahaha .
Aku rasa ramai lagi yg macam aku . 

So,
Aku rasa aku kena mintak petunjuk drpd Allah .
InsyaAllah mula beristikharah dalam masa terdekat ni .

Aku harap aku dapat bezakan antara kaca dengan permata nanti .
hahaha . 

Maka,
Begitulah setori aku utk hari ni .
So, korang doakanlah ye, 
Moga-moga aku dapat buat pilihan yg tepat nanti .

Aku nak ambil diri aku dulu . huhoi ! 
See yaaa ! 
Babababbaaai !

No comments:

Post a Comment