Sunday, April 8, 2012

Finally, the time for you to go have arrived

Okay . 
sorang lagi na pegy, makin kurang larh ahli keluarga 4 SN 2 aku .
hukhuk..

Selamat tinggal . Semoga berjaya 
untuk awak yang bernama Issyahira Ernie . 
Penolong kelas, yang dah tolong saya selama 3 bulan 8 hari..
Terima kasih untuk segalanya.. 

Jangan lupa saya, dan kawan-2 kat sini..
saya mohon, jangan lupakan kami..
kami akan sentiasa ingat anda..

tata budakk sepet . :)
bawa segala kenangan anda di Smk Pasir Gudang .
jangan tinggalkannya ! ingat ! jaga diri lelok, jangan selalu tido lambat-2 . nnty makin sepet mata tuh . lagy 1, jangan selalu nangis.. happy-2 kat sana taw ! :)

dan saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk awak . 

*SAYA TUNGGU AWAK SAMPAI BILA-2 :)

1 comment:

  1. hye gedik . hye ! Dowk .. aku dah tukaa url . daaaaa.. :P (makmal akses ! Tyme sejarah!) huaaaaaaa

    ReplyDelete